piątek, 15 czerwca 2012

Wrrrrrr

Nie wiem czy oglądaliście Viva 10 Naj ale musze się wypowiedzieć bo mnie nosi. Nasi Polscy wykonawcy przegieli i to naprawdę. A najbardziej Michał Wiśniewski. Ja kiedyś za nimi szalałam (jak byłam mała)a on teraz tak się wypowiedział o One Direction??????????!!!!!!!!! Przeginka. Nawet ich nie znają a walą takie durnoty. Zabolały mnie ich słowa. TEDE też nie jet lepszy. Grubas jeden. Nasi polscy wykonawcy wcale nie są lepsi od chłopaków. Jak dla mnie to są gorsi. Wzięli jakiś imbecyli do oceniania teledysków. Banda buraków i tyle. Jeśli komuś nie pasują moje słowa proszę bardzo możecie mnie zjechać i nie zostawić suchej nitki ale ja mam zdanie i go nie zmienie i One Direction będę bronic. Dziękuję
A tu macie link
http://www.viva-tv.pl/shows/kolejno-odlicz-czyli-viva-10-naj-3/episodes/kolejno-odlicz-3-odc-7-naj-ostatnich-miesiecy/video/kolejno-odlicz-czyli-viva-10-naj-3-odc-7-2-2-791266 
17.55 min tam o  nich mówią

8 komentarzy:

  1. Ja jak ich słuchałam to myślałam że telewizor przez okno wyrzce!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. a co oni powiedzieli? bo zaraz do nich pojde i przyfasole;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Że są skodacy aż się żygać chce z tej słodkości i coś tam jeszcze. Potem dodam link to będziesz mogła posłuchać

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pierdole!! Obejrzałam to i mój komentarz do tego "Mamo!!! JA SIĘ STĄD KURWA WYPROWADZAM!!! WSTYDZE SIĘ BYĆ POLAKIEM!! -.-", a ona na to : "Co jest?" To jej pokazałam to i ona na to to samo co ja, tylko że z większą ilością niecenzuralnych słów. No cholera trzymajcie mnie... Mrozu...gwiazdka od 7 boleści, Tede- kurwa mać, taki szał że staniki latają -.- I szczerze to tylko ich kojarzyłam, a reszta, skąd ich wzięli do oceniania? Spod budki z piwem? -.- Bez kitu -.- wstydze się być Polakiem, z całych sił się tego wstydze i wcale się nie zdziwię, ze chłopcy do nas nie pzyjeżdżają, sama bym takiego kraju nie odwiedziałą -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też. Kurwa taka marinna. Też nie lepsza. Denerwują mnie oni już

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej, no dobra, bez takiego hejtu. Nie lubię polskiej muzyki, przynajmniej tych wykonawców, ale obiektywnie, to mieli nieco racji...

    OdpowiedzUsuń
  7. ej. serio to ja tez niezle wkurzona jestem na to. mrozu: wzieli sie z castingu na ministrantow....ja mu kurde dam!!!!!!!!1 a tak na marginesie to byla aleksandra a nie marina. ale ogolnie bulwers

    OdpowiedzUsuń
  8. Have you ever considered about adding a little bit more than
    just your articles? I mean, what you say is valuable and everything.
    But think about if you added some great graphics or video
    clips to give your posts more, "pop"! Your content is excellent but with pics and video clips,
    this website could definitely be one of the greatest in its niche.
    Wonderful blog!

    Stop by my web site ... click here

    OdpowiedzUsuń