sobota, 30 czerwca 2012

Harry :)

Dla Zuzy z okazji urodzin od mojej przyjaciółki Alex :**

Był zimny listopadowy wieczór. Siedziałam sama w mieszkaniu bo moja przyjaciółka poszła na imprezę do swojego chłopaka Zayna i reszty. Też miałam zaproszenie, jednak nie mogłam znieść jego widoku. Tego że jest taki idealny, i nie mój. Tak, od kilku miesięcy kochałam się w Harrym. Jednak zawsze brakowało mi odwagi powiedzieć mu prawdę. W ogóle zaczęłam unikać go jak ognia. Moje rozmyślania przerwał dzwonek do drzwi. Poszłam otworzyć i moim oczom ukazał się właśnie on.
* Co ty tu robisz? Impreza trwa w najlepsze a ty przychodzisz tutaj?
* Musimy pogadać.
* O czym?
* Czy ty mnie ostatnio unikasz?
* Niee, skąd ten pomysł?
* Widzę to. Nie spędzasz z nami czasu, unikasz spotkań ze mną, a jak się widzimy zaraz uciekasz do domu.
* Wydaje ci się...
* Nie, nie wydaje ! Widze że coś jest na rzeczy ! Porozmawiajmy o tym. W końcu jesteśmy przyjaciółmi.
* Właśnie tu jest problem...
* Jak to? Nie rozumiem.
* Nie chce być tylko twoją przyjaciółką ! Kiedy ty się domyślisz ?! Od kilku miesięcy czuję do ciebie coś więcej niż przyjaźń. Pewnie teraz nie będziesz chciał mieć ze mną nic wspólnego, coż nie dziwię się tobie...
* Czemu mi nie powiedziałaś od razu ?!
* Bałam się jak zareagujesz...
W tym momencie stało się coś czego kompletnie się nie spodziewałam. Harry zblizył się do mnie niebezpiecznie blisko i pocałował mnie. To był najpiękniejszy pocałunek w moim życiu. Taki czuły a zarazem gorący. Gdy skończył byłam kompletnie zdezorientowana
* Takiej reakcji się spodziewałaś ?
* Nie ;)
* Kocham Cię. Odkąd cię poznałem.
* Też cię kocham !
Od tamtego czasu jak to zwykle w bajkach bywa, żyliśmy długo i szczęśliwie ;)) Razem, szczęśliwi jak nigdy dotąd.

2 komentarze:

  1. fajnyy ;d


    zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! Kiedy zobaczyłam komu to jest zadedykowane, nie mogłam uwierzyć!! Boski, serio kocham <3 Wielkie dzięki, na serio dziękuję! Jesteście świetne obie:D Boże...to taki słodki prezent, jeszcze raz dziękuję!!!:D - B (Zuza)

    OdpowiedzUsuń