czwartek, 13 września 2012

Zayn Niall part 2 :**

Od zaszłej sytuacji minęło około 5 godzin. Zbliża się wieczór i robi się ciemno. Martwisz się o Zayna, bo szukałaś go już chyba wszędzie i nie znalazłaś, a jego telefon został wyłączony. Zastanawiasz się, czy jest jeszcze miejsce, którego nie sprawdziłaś. Nagle Cię olśniło. Przypomniałaś sobie waszą randkę nad nie wielkim stawem w pobliskim lesie. Bez większego zastanawiania się odpaliłaś auto i pojechałaś tam. Dojeżdżając ogarnął Cię strach, gdyż zrobiło się zupełnie ciemno a to w końcu jest las. Postanowiłaś się tym nie przejmować, bo w tym momencie najważniejsze dla Ciebie jest odnalezienie Zayna. Idąc przez las, zauważyłaś osobę postury Zayna. Podeszłaś bliżej i przekonałaś się, że to On, lecz zauważyłaś to, czego nigdy byś się nie spodziewała. Zayn "bawił się" żyletką.
- Zayn! Co Ty chciałeś zrobić co?- krzyczysz
On Ci nie odpowiedział. Siadłaś obok, spoglądając na jego twarz. Widzisz, że płakał, bo ma mokre ślady od łez.
- Chciałeś się zabić i to przeze mnie.- mówisz.
- To nie przez Ciebie.- odpowiada Zayn.
- Nie broń mnie ok? Doskonale wiem, że to moja wina, że chciałeś odebrać sobie życie. Możesz mnie znienawidzieć, ale ja nie dopuszczę abyś skończył z życiem przeze mnie.- mówiąc to czujesz, że zaraz się popłaczesz.
- Nie dałaś mi niczego wyjaśnić tylko zrobiłaś po swojemu. Jak zwykle. [T.I] ja Cię nie zdradziłem, uwierz mi. To Perrie wpakowała mi się do łóżka. Ja tyle wypiłem, ze byłem nieprzytomny. Twoja zemsta była nie potrzebna. Ty nigdy mnie nie słuchasz.- odpowiedział smutny Zayn.
- Kurwa, nawet nie wiem co mam powiedzieć. Wiem, że źle zrobiłam to przez te głupie emocje, które wzięły nade mną górę. Tak mi wstyd. Nie zasługuję na Ciebie. Jestem straszna. Nie wiem co powinnam teraz zrobić, ale Kochanie ja Cię przepraszam. Kocham Cię i bardzo przepraszam. Wiem, że to nic nie zmieni, ale przepraszam. Wtedy tam u Ciebie w domu poczułam się jak zabawka, której wcale nie kochasz, dlatego to tak wyszło.
- Jeśli bym Cię nie kochał, to bym nie wrócił do kompleksu, żeby Ci to wszystko wyjaśnić.
- Zayn, wiesz ja Cię nie proszę o przebaczenie, bo wiem, że nie zasłużyłam na nie. Po prostu chcę, żebyś wiedział, że ja ciągle Cię kocham i nie widzę swojego życia bez Ciebie. Przepraszam za wszystko, ja na prawdę...- nie dokończyłaś. Zayn chwycił Twoją twarz w swoje dłonie i pocałował Cię z wielką namiętnością.
- Mała... nie gadaj tak dużo ok? Nie przepraszaj już, bo ja Ci wybaczam. W tym momencie jestem egoistą, bo chcę, abyś była moim życiem. Mój świat z Tobą ma wielki sens, dla którego istnieję. Jeśli pozwoliłbym Ci teraz odejść to, bym nie potrafił żyć, bo Ty jesteś moim powietrzem. Powodujesz, że budzę się z uśmiechem na twarzy każdego dnia, ale proszę Cię już nigdy więcej nie zrób mi czegoś takiego.
-Skarbie! Obiecuję! Boże, jestem najszczęśliwszą dziewczyną na świecie.- odpowiadasz z uśmiechem.
- Najszczęśliwszą i najpięknięjszą kotku.- przytula Cię Zayn.
- [T.I.] chyba powinniśmy się już zbierać, bo dochodzi 23. Zabieram Cię do mnie. Musimy nadrobić sprawy, których dziś nie zrobiliśmy, a co dzień robimy. Tym razem musisz się mocno postarać, to zapomnę o całej zemście.- śmieje się Zayn.
- Ahhh... Mój słodki egoista.- dajesz mu kuksa w ramię. Wsiadacie do auta. Chcecie wracać do domu, ale auto odmawia wam posłuszeństwa.

Oliwia

12 komentarzy:

  1. Świetny! Czekam na next part! xD
    Proszę kontynuuj ten rozdział! Kochamm to! :D
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga z opowiadaniami o 1D: http://takeyoutoanotherworld1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, nie mogę doczekać się kolejnej części. :*
    Zapraszamy do komentowania i głosowania:
    http://my-imagines-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że Wam się podoba. ;D
    Już myślę nad kolejną częścią.
    Sądzę, że mogę Was zaskoczyć, ale ona nie pojawi się prędzej niż w przyszłym tygodniu. ;D
    Uzbrójcie się w cierpliwość. ;)
    Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnee ! podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze świetny ! Proszę o wiecej takich ,bo cudnie Ci wychodzą <3 Masz MEGA talent :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow... ;D
    Dzięki, że sądzicie o tym, że mam talent.
    Ja tak oczywiście nie uważam.
    Wiem, że już nie możecie się doczekać kolejnej części, tylko ja nawet nie wzięłam się za nią.
    Ten tydzień jest strasznie dla mnie ciężki jeśli chodzi o naukę.
    Postaram się w wolnej chwili coś fajnego napisać, ale nie obiecuję.
    Musicie się jeszcze na mnie podenerwować. ;)
    Mam takie pytanie.
    Czy ta następna czyli 3 część ma być częścią ostatnią?
    Pozdrawiam. ;*
    Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  7. u u u u <3 daj jak najszybciej ;*

    OdpowiedzUsuń