niedziela, 9 września 2012

Zayn i Niall :** part1

Hej wszystkim dzięki bardzo że chcecie abym została tu przynajmniej część Was więc zostaje i mam niespodziankę. Mam nową koleżankę która pisze imaginy więc będą tu historię jej i moje mam nadzieję że się cieszycie bo ja bardzo :D. na imię ma Oliwia. Jeśli chcecie abym ja tu była i Oliwia to prosze o komentarze


Jedziesz samochodem do domu Zayna. Rozmyślasz jak to cudownie jest być jego dziewczyną. On jest dla Ciebie taki kochany i romantyczny. Traktuje Cię jak księżniczkę. Wierzysz, że nic nie jest w stanie Was rozdzielić. Dojechałaś na miejsce. Wiesz, że Zayn był wczoraj z chłopakami na imprezie i poszalał z alkoholem. Wchodząc do domu, kierujesz się do jego sypialni. Myślisz, że śpi.
Otwierasz drzwi i nie wierzysz w to co właśnie widzisz. Zayn spał ze swoją byłą dziewczyną - Perrie zupełnie nago.
 - Jak mogłeś mi to zrobić?! Jeszcze z tą dziwką. Nienawidzę Cię! - wykrzyczałaś na cały pokój, budząc Zayna.
Stałaś jak wryta, patrząc na nich ze łzami w oczach. Gdy Zayn to zauważył momentalnie podbiegł do Ciebie.
 - To wcale nie tak jak Ci się wydaje kotku.- zaczął krzyczeć, trzymając Cię za ramiona.
 - To jest właśnie tak jak ona myśli, Zayn. Ty jesteś seksownym bad boy'em a ta brzydula do Ciebie nie pasuje.- Odezwała się Perrie, która jest z tej sytuacji bardzo zadowolona.
 - Perrie! Ty jesteś jakaś chora. [T.I.] jest dla mnie najpiękniejsza na całym świecie i właśnie to nie jest tak jak Wy myślicie. Skarbie, nie słuchaj jej. Ona to robi specjalnie. Proszę Cię porozmawiajmy, daj mi to wytłumaczyć.- odpowiedział zdenerwowany Zayn, który trzymał Cię ciągle za ramiona.
- Puść mnie Zayn! Nie dotykaj mnie! Nie chcę Cię znać! Nie chcę słuchać Twoich wyjaśnień.- wyrwałaś się z jego uścisku.
Odjechałaś z piskiem opon. Wróciłaś do reszty chłopaków, którzy siedzieli w kompleksie.
Zapłakana rzuciłaś się Niallowi na szyję.
- Ej Kochana co się stało?- zapytał się.
Wiedziałaś, że odkąd jesteś z Zaynem, Niallowi zaczęło zależeć na Tobie, dlatego się przyjaźnicie.
- Zayn! On mnie zdradził! Z tą suką Perrie!- wykrzyczałaś.
- Ciii ! Spokojnie! Nie przejmuj się tym.- powiedział Niall, przytulając Cię do siebie.
W tym momencie pomyślałaś, że potrzebujesz odskoczni od tego problemu z Zaynem. Chcesz poczuć ulgę. Chcesz się zemścić na Zaynie. Wtedy przypomniało Ci się wczorajsze zachowanie Nialla, zanim poszedł z chłopakami na imprezę.
*Był blisko Ciebie, bliżej niż zawsze. Gładził Cię po włosach i plecach. Kilka razy chwycił Cię za pośladki. * Po tym przypomnieniu wpadłaś na pomysł.
- Niall... Wiem, że od wczoraj masz na mnie ochotę.- szepnęłaś.
Chłopakowi nie trzeba było drugi raz powtarzać. Zabrał Cię do swojej sypialni. Rzucił Cię na łóżko.
- Jesteś pewna, że właśnie tego chcesz?- zapytał blondyn, w przerwie między pocaunkami, które składał na Twojej szyi.
- Tak! Niall weź mnie! Dziś jestem twoja!- odpowiedziałaś.
Bardzo szybko pozbyliście się ubrań. Wiedziałaś, że Niallowi zależy, aby pokazać Ci, że jest lepszy niż Zayn. Zaczął masować Twoje piersi. aż Twoje sutki stały się twarde. Złapał Cię za biodra, wkładając swój język do Twojej pochwy. Kręcił się w niej jak mała jaszczurka. Podniecało Cię to. Bawiłaś się jego włosami. On coraz szybciej poruszał swym językiem w Tobie. Teraz powrócił do Twoich ust. Zaczął Cię namiętnie całować. Nawet nie poczułaś jak w Ciebie wszedł.
- Och! Niall! Mocniej skarbie! Daj mi z siebie wszystko! Pragnę Cię! - jęknęłaś.
- To będzie twój najlepszy seks w życiu kwiatuszku.- szepnął. Jego tempo maksymalnie wzrosło jesteś już prawie na szczytach orgazmu.
- Ja policzę do 5 a potem Ty z całej siły krzykniesz moje imię- rozkazał.
- Kochana... 1... 2... 5 krzycz.- powiedział.
- Niall! Niall! O mój Boże Niall!- wrzeszczałaś.
Zmęczeni opadliście na łóżko. Leżąc tak usłyszałaś podjeżdżający pod dom samochód.
- O cholera... To Zayn!- szepnęłaś.
Chciałaś wyjść z łóżka, ale blondyn Cię zatrzymał.
- Ty się dowiedziałaś o tym, że Cię zdradził, więc niech on się dowie, że Ty też go zdradziłaś.- powiedział.
- Nie! On nie może się o tym do...- nie dokończyłaś, bo do pokoju wszedł Zayn.
- Co to ma do jasnej cholery znaczyć?!- wykrzyczał zdenerwowany mulat.
- Chciała się zemścić. Pomogłem jej w tym. W końcu mieliśmy na siebie ochotę.- odpowiedział Niall.
- Jak mogłaś... ?Moja dziewczyna z moim najlepszym kumplem...- zapytał się Zayn.
- Ja... Przepraszam... Ale Ty i Perrie... to mnie przerosło...- wyjąkałaś.
- Nie odzywaj się do mnie! Zraniłaś mnie! Zlekceważyłaś moją miłość!- odpowiedział krzycząc.
Chciałaś mu to wyjaśnić, chciałaś z nim pogadać lecz nie zdążyłaś nic powiedzieć, bo Zayn wyszedł z pokoju, trzaskając drzwiami.

Dzieło Oliwii :**

16 komentarzy:

  1. wow super.ale kurcze czemu ona go zdradziła ?
    ale chce zeby była z zaynem ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy następna część? Nie każ nam czekać ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że mój imagin się podoba. ;D
    Bardzo się cieszę.
    Właśnie poprawiłam 2 część do tego. ;D
    Jest z samym Zaynem jak narazie, ale może być więcej części, jeśli chcecie i tam znów pojawi się Niall, bo już mam pomysł na dalszą 3 część. ;D
    Oliwia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, żeby opublikować ją tak we wtorek, środę najpóźniej w czwartek, ale to zależy czy czytelnicy chcą drugiej części. ;D
    Oliwia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow wow wow ale superrrrrrrrr

    @kurpiak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;P
      Fajnie, że Ci się podoba. ;)
      To dla mnie motywacja, do dalszego pisania. ;*
      Dziękuję.
      Oliwia. ;)

      Usuń
  6. Ten imagin jest taki inny ;O ale fajnie fajnie ;pp Czekam na 2 czesc ; p @AwwwwwZAYN

    OdpowiedzUsuń
  7. OOOOO Oliwia cudowny ! Matko masz cudowny talent daj szybciutko 2 cz ! <3
    Jaa pragnę tego żebyy oby dwie pisałyście !
    Cieszę się i mam nadzieje że zostaniesz <3

    OdpowiedzUsuń
  8. tak tak ja chcee zostan i Ty i Oliwia <3
    Świetny imagon jestem strasznie ciekawa 2 cz:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawaj dalej jestem ciekawa co wydarzy sie w drugiej części

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko ale świetny dawaj część 2 :D @Agatha_YOLO

    OdpowiedzUsuń
  11. cieszę się jak głupia ! nie wiesz jak bardzo jestem zadowolona z twojej decyzji <3 zostań tutaj jak najdłużej się da <33

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny jest! kurde DALEJ! :D @meowsestyles

    OdpowiedzUsuń