czwartek, 24 stycznia 2013

Hello- Tu Oliwia.

Siema siema. Chyba o mnie zapomnieliście. Widzę, że historia Sylwii bardzo Wam się spodobała, a to oznacza, że nie interesujecie się tym, czy ja coś jeszcze napiszę, czy nie.
Widzę mało komentarzy pod moim smutnym imaginem z Harrym.
Wiem, że nie jest najlepszy, ale myślałam, że będzie chociaż z 10 komentarzy.
Oglądalność tego imagina jest strasznie duża, więc zastanawiam się czemu  nie zostawiacie komentarzy.
Więc apeluję do Was, abyście zostawiali więcej komentarzy.
A i to ja jak na razie zajmę się imaginami na zamówienie, które Wam z Sylwią obiecałam. Chyba, że chcecie, żeby to Sylwia pisała, bo może nie podoba się Wam to jak ja piszę imaginy?
Czekam na odpowiedzi i oczywiście na komentarze pod ostatnim imaginem o Harrym.
Buziaki. ;*
A jeszcze dodam, że Sylwia kończy dziś SWEET 16. ;*
Więc jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego Kochana. ;*
Dziękuję Ci, że we mnie uwierzyłaś.
Dziękuję Ci, że mnie przygarnęłaś tutaj.
Jesteś niesamowita. ;*
STO LAT. ;*

Z dedykacją dla Ciebie zdjęcie Nialla. <3

 

Oliwia. :*

4 komentarze:

  1. Podoba tylko pisz weselsze. Zbyt wiele osób choruje i poprostu jakoś sił brak na czytanie smutasów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko. ;D Teraz mam pomysł na dość fajny imagin. ;D
      Oczywiście jak prawie każde moje imaginy będzie z Zaynem. ;)

      Usuń
  2. Dziękuję kochana :* <3
    Nie masz za co mi dziękowac, to ja dziękuję że chciałaś do mnie dojśc :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi osobiscie bardzo podobal sie imagin z Harrym ;) x Swietny blog bede czesto zagladac ! ^^
    Zapraszam do mnie:
    this-is-our-dream.blogspot.com
    is-it-all-a-dream.blogspot.com
    pozdrawiam @aww_paulaaa ;3

    OdpowiedzUsuń