sobota, 9 lutego 2013

Liebster Award.

Dziękuje za nominacje do Liebster Award.
A oto szczegóły

Chodzi tu o to że inny bloger przyznaje to osobie, której jego zdaniem się to należy. Jest to pewnego rodzaju wynagrodzenie za dobrą robotę. Wow, dlatego też dziwie się że to ja ;O Muszę więc odpowiedzieć na 11 pytań, jednocześnie nominując taką samą liczbę osób ( będą o tym wiedzieć ), pomijając osobę która nominowała mnie. Musze im również zadać taką samą liczbę pytań.
    Nominacja pierwsza;
  1. Twoje imię? Sylwia okropne
  2. hobby? rysowanie i jazda konno
  3. rodzeństwo/ chłopak? Mam starszego brata oraz starszą siostrę. I chłopaka też 
  4. Imiona Twoich rodziców? Piotr i Jolanta
  5. czy czytasz mojego bloga? jak nie to czy zaczniesz? Nie ale postaram się zacząc  
  6. ile masz lat? 16 jestem stara :)
  7. jaki masz kolor oczu? Zielone a w jedym oku trochę brązowego
  8. Twój wymarzony chłopak? Przystojny mądry zabawny inteligentny. Mieszanka całego 1D. 
  9. Ulubiony zespół? Oczywiście One Direction 
  10. grasz na jakimś instrumencie? Niestety nie. 
  11. nutka na dziś? Droga do celu-B.R.O

Nominacja druga;
1. Ulubieniec z 1D? Zayn.
2. Jaki kraj i dlaczego najbardziej lubisz? Nie mam
3. Czy jest osoba, którą się inspirujesz; sprawia, że chcesz być taka jak ona? Jeśli tak to kto i dlaczego. Raczej nie.
4. Najwspanialsze wspomnienia z daną piosenką? What Makes You Beautiful pierszy raz zaczęłam się jarac 1D
5. Twój talent. Denerwowanie ludzi. A tak serio to chyba rysowanie 
6. Dlaczego jesteś Directioner/Belieber? Directioner jestem dlatego że podoba mi się muzyka którą przekazują nam chłopcy
7. Jak zaczęła się Twoja historia z fandomem? Nie pamiętam.
8. Uważasz, że masz szansę odnieść sukces w życiu? Myślę że tak
9. Ulubione jedzenie? Schawowe z piersi kurczaka.
10. UAN vs TMH? Uzasadnij wybór. Nie potrafie wybrac bo uwilbiam tą i tą.
11. Ulubione Święta? ( Boże Narodzenie, Wielkanoc, Walentynki, Nowy Rok itd. ) Boże Narodzenie.
 
A oto moje nominacje
 
Pytania;
1. twoje imię??
2. ulubiona piosenka??
3. Ulubiony członek 1D??
4. Czy czytasz mojego bloga??
5. Jak często czytasz mojego bloga??
6. Trzy pytania które zadałabyś komuś z 1D.
7.Masz rodzeństwo??
8.Ublubiny kolor??
9. Jaki blog mi polecisz??
10. Co ulubisz robic w wolnym czasie??
11. Masz zwierzątko w domu??
     

    1 komentarz:

    1. Napisz proszę po co ty wg prowadzisz bloga jak nic nie dodajesz a do tego masz ferie. Może zrezygnuj z pisania bo i tak nic nie piszesz. *-*

      OdpowiedzUsuń