sobota, 10 listopada 2012

Ważne!!

Witam wszystkich mam do was sprawę.
Doszłyśmy z Oliwią do wniosku że wprowadzimy tu jedną zasadę a mianowicie taką że jeśli nie zobaczymy pod naszymi postami przynajmniej 15 komentarzy nie będziemy dodawac żadnych imaginów. Poprostu my się napocimy żeby napisac coś a wam nawet nie chce się napisac co o tym myślicie. Potrzebujemy waszej motywacji bo nie wiemy czy mamy pisac czy przestac. To jest nie fair. Jeśli wy się nie poprawicie to my skończymy prowadzic tego bloga bo to nie ma sensu. DZIĘKUJMY. AMEN

Postanowiłyśmy jeszcze że jeśli będziecie chciały to zaczniemy pisac suchartimy i zbieramy zamówienia na imaginy. Jeśli chcecie to piszcie.
1.Z kim chcecie.
2.Jaki ma byc
3.Kto ma go napisac.

To chyba na tyle.

Z pozdrowieniami Sylwia i Oliwia :)

8 komentarzy:

  1. Heej !
    Mam namówienie na imagina, a mianowicie to poproszę :
    1.Z Zaynem *__*
    2.Słodki
    3.Oliwka xD (bez obrazy)

    Proszę xD

    OdpowiedzUsuń
  2. 1)z Zaynem
    2)śmieszny z happy endem
    obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też bym prosiła ;D
    1) z Harrym
    2)śmieszny i żeby nie byli na początku parą
    3) obojętnie
    proszę
    PS. uwielbiam wasze imaginy

    OdpowiedzUsuń
  4. 1)z Zeynem <3
    2) wzruszający ale z happy endem
    3) obojętnie jesteście genialne :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Okej. Ja staram sie zostawiać po sobie komentarz i mam w związku z tym prośbę. Czy dałybyście radę zdjąć weryfikacje obrazkową? Mam wyznaczone limity internetu i czasem przez tą weryfikacje komentarz nie zdąża sie dodać...

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.harry
    2.miotajacy uczuciami;)
    3. obojetnie obie piszecie swietnie
    p.s rozumiemi jak ktos nie docenia waszych prac, wydaje mi sie ze ja pod kazdym imaginem zostawiam komentarz, ale nie ktorzy nie daja, i pewnie wam tez jest trudno z tej strony;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Więc imagin <3
    - Zaynem
    -smutny z happy endem :)
    - obojętne ,bo wszystkie są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 1.z zaynem
    a 2.i3. jak chcecie

    OdpowiedzUsuń