piątek, 2 listopada 2012

Zayn cz.2 :)

Wróciłaś do domu rodzinnego.  Cieszysz się, że Twoja rodzina nadal żyje.  Chociaż Ty nie czujesz się najlepiej. Od kiedy zerwałaś z Zaynem minęły już 3 dni. Ciągle siedzisz w swoim pokoju z mnóstwem paczek chusteczek. Płaczesz nieustannie. Czujesz jakby uleciało z Ciebie powietrze. Nie możesz uwierzyć, że musisz cierpieć kosztem życia swojej rodziny. Uważasz, że to jest niesprawiedliwe.  Całe 1D oprócz Zayna, dzwoni do Ciebie nieustannie. Nie odbierasz. Jest Ci tak wstyd, że Zayn musi cierpieć przez Ciebie.  Dziś postanowiłaś, że wyjdziesz z pokoju. Wybierzesz się do sklepu, bo skończyły Ci się chusteczki. 
Jesteś już w sklepie.  Właśnie stoisz przy regale z prasą. Rzucasz okiem na pewne kolorowe czasopismo, a tam „ Zayn Malik popadł w depresję. One Direction się rozpadnie?” Zszokowana kupujesz też gazetę i jak najszybciej wychodzisz ze sklepu. Wróciłaś do domu. Znów zamykasz się w pokoju. Od razu zabierasz się za czytanie artykułu o Zaynie.  Nie wierzysz w to co widzisz: zdjęcia Zayna z podpuchniętymi od płaczu oczami oraz co najgorsze z bandażami na rękach.  Znów zaczynasz płakać. Wiedziałaś,  że Zayn Cię kocha, ale nie wiedziałaś, że aż tak bardzo, że byłby w stanie się okaleczać. Natychmiast chwytasz za telefon i chcesz zadzwonić do Zayna, lecz nieznany numer dzwoni do Ciebie. Postanawiasz odebrać.
- Halo?
- Witaj Kochana! Twoja rodzina żyje, powinnaś się cieszyć.- dzwoni osoba, która nakazała Ci zerwać z Zaynem.
- Nie potrafię, gdy najważniejsza osoba mojego życia się krzywdzi. Mam zamiar porozmawiać z Zaynem i nie zabronisz mi tego. – krzyczysz z płaczem do słuchawki telefonu.
- Och nie radzę Ci tego robić. Chyba nie chcesz, żeby Twój braciszek umarł?
- Odwal się ode mnie.- rozłączyłaś się, ciągle płacząc.
Gdy już się uspokoiłaś zaczęłaś myśleć racjonalnie. Nurtowało Cię pytanie kto może Ci tak grozić. Wiedziałaś jedynie, że ten głos już kiedyś słyszałaś. Nagle Cię olśniło, chociaż nie chcesz w to uwierzyć, ale to jest prawda. Twoim grozicielem jest ojciec Zayna. Jesteś strasznie zszokowana, bo jak ojciec mógłby pozwolić, aby jego dziecko tak cierpiało. Zrozumiałaś, że potrzebujesz pomocy, aby móc uratować Zayna, bo sama nie możesz tego zrobić. Postanawiasz zadzwonić do Harrego.
- [T.I.] no nareszcie! Czy Ty wiesz co zrobiłaś?!- zaczął Harry.
- Zamknij się Harry! Nie mam dużo czasu, więc po prostu mnie posłuchaj.- zaczęłaś. Opowiedziałaś Harremu całą historię z grozicielem oraz kto nim jest.
- Co Ty [T.I.] wygadujesz?! Musisz powiedzieć to Zaynowi, bo jeśli nie to on jeszcze trochę i się zabije.
- Harry, ja to wiem, ale jak ja mam to zrobić?
- Daj mi czas a ja coś wymyślę. Muszę kończyć, nie martw się będzie dobrze.- rozłączył się Harry.
Resztę dnia skończyłaś na myśleniu w jaki sposób możesz wszystko wytłumaczyć Zaynowi. Nagle dzwoni Twój telefon. Widzisz, że dzwoni Zayn, odbierasz.
-Halo?
- Wytłumaczysz mi to w końcu?! Harry mi powiedział, że to ważne. – powiedział Zayn. Po tych słowach wiedziałaś, że to jest rozwiązanie Harrego. Nie za bardzo Cię ucieszyło takie rozwiązanie, ale nie miałaś już innego wyjścia. Wiesz, że musisz się pośpieszyć, jeśli chcesz, aby wszyscy Twoi bliscy przeżyli. Przekazałaś Zaynowi całą prawdę na temat twojego przymusowego zerwania z nim oraz o tym kto Ci groził. Zayn nic nie odpowiedział tylko się rozłączył. Wcale Cię to nie zdziwiło, bo w końcu on kocha swojego ojca a ten tak go skrzywdził. Było już późno, więc poszłaś wziąć prysznic i położyłaś się spać. Następnego ranka obudził Cię dźwięk SMSa. Był on napisany z telefonu Harrego: „Kocham Cię. Niedługo się spotkamy. Czekaj na znak. Zayn.” Dzięki tej wiadomości, Twój nastrój się polepszył.

Oliwka ;)

11 komentarzy:

  1. Świetne, ale jak to możliwe?!
    Ojciec Zayna grozicielem?
    Jeśli będzie kolejna część to czekam z niecierpliwością! *__*
    Ciekawi mnie co dalej się wydarzy ^^
    Pozdrawiam,

    one-love-one-band-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania Malik ja mam do cb pytanie. Skąd masz takie fajne tło na blogu?? Robisz sama czy jak?? Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu ! Dziewczyno zajebisty !
    Troszke sie naczekalam ,ale bylo warto <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Na prawdę ta część imagina jest dobra??
    Ja wcale tego nie czuję.
    W następnej części wyjaśnię, dlaczego Ojciec Zayna okazał się grozicielem.
    Oczywiście zdradziłam już, że kolejna część będzie. ;)
    Albo nawet może i dwie. ;)
    Zobaczy to się jeszcze.
    Czekam na Wasze szczere opinie. ;*
    Oliwka

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, kocham cie za twoje imaginy, są cudowne ;***

    OdpowiedzUsuń
  6. bosski ale tyle czekalismy;) wchodzilam tu przynajmiej raz dziennie a dopiero po miesiecu dodalas oliwio;) znecasz sie nad nami kiedy nn?

    OdpowiedzUsuń
  7. zajebisty! *-* aż brak słów. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny, boski, zajebisty i mogłabym tak wymieniać ♥

    @Nika_69_

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne ;d ciekawe co bedzie dalej ;d @AwwwwwZAYN

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwaga!
    3 część mam już napisana w zeszycie.
    Może nn pojawi się już w środę, albo wcześniej, ale musicie się trochę postarać.
    Mało mi Waszych komentarzy.
    Wysilcie się trochę, a 3 część może dostaniecie wcześniej niż w środę. ;)
    Pozdrawiam. ;)
    Oliwia.

    OdpowiedzUsuń