sobota, 3 listopada 2012

Zayn :)


 
Piosenka http://www.youtube.com/watch?v=9PGOcQZjESY

Oczami [T.I]
 

Siedziałam na parapecie z kubkiem gorącego mleka patrząc jak śnieg prószy za oknem myślami wybiegałam do niego. Do Zayna. Miałam na sobie jego bluzę i słuchałam jakiegoś smenta który leciał w radiu. Było już dosyć późno. Wzięłam do ręki zdj na którym były dwie szczęśliwe osoby. Tak ja i on. Niby nie rozłączni a jednak. Łza spłynęła po moim policzku która spadła na szkło od ramki. Chwile się zastanowiłam wzięłam do ręki telefon i napisałam mu sms „Chodź dzielą nas kilometry  i mimo tego że teraz dobrze bawisz się z kumplami chciałabym ci napisać że dziękuję za wszystko ”. Wróciłam do przemyśleń jak kiedyś było.

Mogę uczciwie powiedzieć jest ciągle w mojej głowie. Kiedy rano się obudziłam cały czas patrzyłam na nasze zdj te wspomnienia wracają do życia i nie mam nic przeciwko. Pamiętam kiedy pierwszy raz się całowaliśmy wciąż czuje to na swoich wargach momenty kiedy ze mną tańczyłeś bez muzyki. Pamiętam te proste rzeczy pamiętam dopóki się nie rozpłacze. Ale jedyną rzeczą o której chciałabym zapomnieć to pożegnanie.

 

~~~*~~~

Oczami Zayna

Poczułem wibracje telefonu w kieszeni. Spojrzałam na wyświetlacz sms od „Skarbek” zapomniałem zmienić nazwę. Bo przecież rozstaliśmy się jak wyjechałem robić karierę ale nigdy nie przestałem kochać [T.I]. odczytałem go. Postanowiłem do niej zadzwonić wyznać co czuję.

 

~~~*~~~

Oczami [T.I]

Nagle dzwoni mój telefon z jego ulubionym dzwonkiem. Patrzę na wyświetlacz a tam dzwoni on. Wahałam się czy odebrać ale mimo wszystko odebrałam. Brzmi samotnie i słyszę jak mówi

* Pamiętam kiedy pierwszy raz się całowaliśmy wciąż czuje to na swoich wargach momenty kiedy ze mną tańczyłaś bez muzyki. Pamiętam te proste rzeczy pamiętam dopóki się nie rozpłacze. Ale jedyną rzeczą o której chciałbym zapomnieć to mówienie żegnaj. [T.I] ja naprawdę żałuję tego że się rozstaliśmy że wyjechałem bez słowa. To była najgłupsza rzecz jaką mogłem zrobić w życiu. Kocham Cię i proszę wybacz mi.

 

Nie wiedziałam co powiedzieć. Jakaś telepatia czy przeznaczenie?? Niedawno myślałam o tym samym. Nie możliwe.

 

*Zayn ja.... ja też cię kocham. Wybaczam ci.- powiedziałam.

 

Czułam jak po moich policzkach płynie strumyk  łez. Łez szczęścia.

 

*Ej skarbie nie płacz. Czyli to znaczy że znów jesteśmy razem??

*Tak. Ale jak ty to sobie wyobrażasz??

*Normalnie. Kocham cię i to się liczy. Jutro wracam do Londynu spotkamy się prawda??

*Tak. Tęskniłam za Tobą.

*Ja za tobą też. Kocham cię.

*Ja ciebie też.

 

 

Hej wszystkim. Jak widać wróciłam. Pewnie nikt za mną nie tęsknił. A teraz chcę się wam wytłumaczyć. Jak każdy mam swoje wzloty i upadki.  Staram się jak mogę. Moim największym upadkiem jest to że nie jarałam się One Direction jak kiedyś. Ale teraz jest taki czas że znowu ich kocham i to jest ten wzlot który niesie ze sobą coś czego dawno nie robiłam czyli pisanie o nich. Zapewne wyszłam z wprawy co widać powyżej moj beznadziejny imagin jest tego dowodem. Ale spróbuję się poprawić. Wiem że ten gniot nie naprawi relacji jaką kiedyś mieliśmy ale chcę się poprawić i mam nadzieje że mi pomożecie. I licze na szczere opinie od was

 
Sylwia :)  

7 komentarzy:

  1. O boże.
    Ale mnie zaskoczyłaś Kochana. ;*
    Cudownie, że wróciłaś znów do pisania.
    Powiedz co na Ciebie wpłynęło, że znów tu jesteś? ;*
    Ale się cieszę. ;*
    Oliwka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz Oliwia wkońcu przewróciłam kolejsą strone książki którą pisze moje życie. Postanowiłąm życ na nowo. Wiesz troche zmotywowałą mnie śmierc mojej sąsiadki :( ale pogodziłam się z tym. No i wkońcu dziś są moje imienin i postanowiłam właśnie dziś zmieniec coś w swoim życiu. A najlbardziej wpłynął na mnie Norbert ;) wiesz o co biega.Na nowo kocham One Direction.

    OdpowiedzUsuń
  3. To super. ;*
    Mam nadzieję, że chociaż Tobie się w życiu zacznie układać. ;)
    Wszystkiego najlepszego z okazji imienin. ;D
    Pozdrawiam. ;*
    Oliwka

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam taką nadzieje bo cztery litery wole miec całe :D A dziękuję bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny. Cieszę się, że już wróciłaś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. omg, zajebisty ;o ♥
    @staystrongbicz

    OdpowiedzUsuń