niedziela, 12 sierpnia 2012

O mnie 2 ^_^

Miło mi jest bardzo że czytacie o mnie te głupoty  :) jesteście super


  1. Kocham chodzić w trampkach szpilkach i adidasach.
  2. Nienawidzę chodzić w sandałach. Nakładam jak mama każe.
  3. Uwielbiam nosić jeansy  te zwykłe jak i kolorowe trochę szersze bluzki i koszule w kratę.
  4. Zarabiam w wakacje jak tylko można. Aktualnie zbieram maliny i sprzedaje jabłka do skupu.
  5. Wolę zarobić kasę sama niż brać od rodziców.
  6. Nigdy nie byłam poważnie chora i nie miałam nic złamanego ani wybitego. Chodź chciałabym.
  7. w klasie boją się mnie wszyscy chłopcy. Uwielbiam ustawiać ich do porządku i się z nimi wygłupiać.
  8. Moje przyjaciółki twierdzą że powinnam być chłopcem.
  9. Kocham grac w piłkę nożną i siatkówkę.
  10. Lubię oglądać mecze i się drzeć na cały dom przy tym.
  11. Mam własnego prywatnego laptopa.
  12. Mój ideał chłopaka: brązowe oczy albo błękitne, ciemne włosy, karnacja podobna do Zayna. Inteligentny zabawny miły musi mnie oczywiście kochać nie powinien oglądać się za innymi dobry słuchacz o każdej porze dnia rękawek do wypłakania się w trudnych chwilach. Coś w podobie połączenia charakterów całego 1D ^-^.
  13. Strasznie dużo gadam i szybko.
  14. Nie zawsze można mnie zrozumieć.
  15. Moim planem C jest pójście do zakonu.
  16. Czasem lubię się śmiać z czyjegoś nieszczęścia. Wiem to nie jest miłe.
  17. Od tych wakacji lubię pracować.
  18. W dalekiej przyszłości chciałabym wyjechać z Polski. Jeszcze nie wiem gdzie.
  19. Chciałabym się uczyć Hiszpańskiego.
  20. W życiu pragnę mieć dwóch synów. Nie wiem właściwie czemu.
  21. Przyjaciółki i ja sama uznałyśmy że powinnam leczyć się psychicznie.
  22. Chcę mieć mały tatuaż ale boję się go zrobić.
  23. Mam problem na jakiego lekarza iść. Na pewno na chirurga
  24. Czasem chodzę jak naćpana.
  25. Lubię mak. A w dużej ilości są to narkotyki.
  26. Nie przepadam zbytnio za słodyczami i czipsami.
  27. Napad na słodycze mam zazwyczaj przed trudnymi dniami.
  28. Moje SPM daje dobrze w kość przyjaciółkom.
  29. Jak jestem zła to bez kija do mnie nie podchodź. Mogę zabić a zazwyczaj wyżywam się na niewinnych osobach.
  30. Nie wierze w przyjaźń damsko-męską.
  31. Wierzę w miłość od pierwszego wejrzenia.
  32. Jestem strasznie zakompleksiona.
  33. Nienawidzę matmy.
  34. Mój nauczyciel od matmy uczył moich rodziców.
  35. Jestem strasznie wybredna co do jedzenia.
  36. Nie piję kawy bo mi nie smakuje.
  37. Chcę mieć żółwia ale mama się nie zgadza.
  38. Uwielbiam róże.
  39. Nie lubię dziewczyn które piją i palą dla szpanu.
  40. Uwielbiam chodzić na imprezy i wesela.
  41. Mam zajebistą rodzinkę z którą nie da się nudzić.
  42. Jestem leniuchem.
  43. Nie umiem długo spać i w dzień także nie śpię.
  44. Jeśli kłamię to się śmieje.
  45. nie mam głosu do śpiewu.
  46. Uwielbiam rysować.
  47. Mam bardzo porąbane przyjaciółki które bardzo kocham.
  48. Kocham białe stopki (skarpetki).
  49. Nie lubię Madonny.
  50. Wkurzają mnie plastki i dziewczyny typu „a co to nie ja”.
  51. uwielbiam się wygłupiać.
  52. Jestem nie fotogeniczna.
  53. Mam dziwne zachcianki jak kobieta  w ciąży.
  54. Jedyna rzecz która mi się w sobie podoba to mój brzuszek.(jest płaski).
  55. Jeśli ktoś chciałby napisać prywatnie to mój e-mail  sylwiamalik53.@gmail.com.

Jeśli chcecie coś jeszcze wiedzieć to pytajcie bo skończyły mi się pomysły o czym mam powiedzieć.
Anonimowa dręczycielko odpowiem ci jeszcze raz dodałam komentarz ale to nie to samo.
Moja mama jest chora na raka piersi jest mi ciężko o tym mówić ale odpowiem. A jeśli chodzi o moje oczy to są zielone duże i mają długie czarne rzęsy. A lekarz to chirurg-onkolog lub onkolog albo chirurg plastyczny ewentualnie zwykły chirurg            

8 komentarzy:

  1. Dziękuję, że mi odpowiedziałaś, nie dziwię się, że jest Ci ciężko, wiem jak to jest mieć poważnie chorą osobę w rodzinie, nie jest nią moja Mama ani Tata:) Zazdroszczę Ci oczek, a co do szpitala to chętnie, ale będziemy musiały znaleźć taki z kostnicą;))
    Anonimowa dręczycielka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubie swoich oczu. Mam ładne rzęsy tylko. A kostniaca jest chyba w każdym szpitalu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok niech bd jeszcze nigdy nie byłam w kostnicy, swoją drogą to powinnam być z tego zadowolona:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie a chciałabym tam iść. Trzeba się tam wkraść :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Taaaa...... Wkraść to jeszcze jeszcze, ale gorzej wjechać w czarnym worku:) Moje mroczne poczucie humoru;)
    Anonimowa dręczycielka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co ty chcesz jest fajne. Ja się położę w worek ty się przebierzesz za doktora i wyjdziemy:D

    OdpowiedzUsuń
  7. OK całkiem chętnie, ale jeżeli pozwolisz nie bd robiła Ci sekcji, ty moje zwłoki;**
    Anonimowa dręczycielka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie nigdy. Wole być w jednym kawałku ;D. Bo ja potem sama się nie poskładam :P

    OdpowiedzUsuń