piątek, 10 sierpnia 2012

O mnie ;)


A to taka brzydka ja. :)

  1. mam na imię Sylwia (ale to już wiecie)
  2. ur.24.01.1997r godz. 19.45 (jestem młodsza od Zayna równo 4lata i 12 dni )
  3. Mam 169cm wzrostu
  4. Jestem gruba i brzydka.
  5. Mam kocie oczy (brzydkie) brązowe włosy do pasa i średnią karnacje.
  6. Mieszkam w niewielkiej miejscowości w Dubience woj. Lubelskie 
  7. straszne zadupie ale za to piękne i urokliwe.
  8. Mam dwójkę rodzeństwa: brata i siostrę.
  9. Jestem najmłodsza i dzięki temu oczkiem w głowie rodziców.
  10. Lubię biologię chemię i geografię.
  11. W przyszłości chcę zostać lekarzem.
  12. Do liceum wybieram się na biochemię 
  13. Chłopakami jaram się dokładnie od 12 stycznia 2012r.
  14. Oprócz 1D słucham Olly Mrusa, The Wanted Bruno Marsa Britney Spears i wszystko co mi wpadnie w ucho
  15. Jestem nieźle porąbana.
  16. Łatwo zaprzyjaźniam się z ludźmi.
  17. Moje hobby: szturchanie patykiem wszystkiego co popadnie, denerwowanie ludzi i zwierząt a szczególnie przyjaciółki, jazda konna, pieczenie różnych ciast i pisanie imaginów.
  18. Mam tylko dwie babcie.
  19. dużo pomagam rodzicom. I nie mam za dużo czasu.
  20. Bardzo pragnę poznać One Direction.
  21. Płakałam jak zdzierałam ze ściany ich plakaty mam 17. obecnie wisi tylko 4
  22.  Założyłam pudełko ze wspomnieniami o chłopakach.
  23. Całowałam się z chłopakiem z przymusu i żałuje tego.
  24. Jestem strasznie zboczona.
  25. Moje ulubione kolory to zielony i niebieski
  26. Jak byłam malutka to musiałam mieć tylko jeden kolor smoczka bo inne wyrzucałam.
  27. Mam gospodarstwo rolne.
  28. Ze zwierząt posiadam psa kota konia no i inne zwierzęta.
  29. Nienawidzę kotów chodź swojego o dziwo lubię.
  30. Szybko przywiązuje się do różnych rzeczy.
  31. Nie lubię myc naczyń ale musze.
  32. Moje ściany w pokoju są koloru wrzosowego.
  33. Mam duży dom w którym jest ok. 50 pomieszczeń.
  34. Mieszkam na górze która jest cała moja bo nie ma brata chwilowo.
  35. Mam własną łazienkę.
  36. Moja mama jest chora.
  37. Nie lubię samej siebie.
  38. Uważam się za brzydką
  39. Mam siostrzenicę i siostrzeńca(jestem chrzestną chłopczyka)
  40. Łatwo się zakochuje w przystojnych chłopakach
  41. Moja platoniczna miłość trwała najdłużej 2 lata(wiem głupia jestem)
  42. Lubię czytać.
  43. Moje ulubione piosenki 1D to: Stole My Heart, I Wish, More Than This, What Makes You Beautiful, Up All Night. Resztę także uwielbiam ale te najbardziej.
  44. Nie wiem czemu ale podoba mi się Tom Parker z The Wanted.
  45. Moje ulubione pory roku to zima i lato.
  46. Jeżdżę na rolkach łyżwach i rowerze.
  47. Mam na przeciwko domu wielki staw(nie mój).
  48. Nie lubię swojego imienia.
  49. Boje się burzy.
  50. W wieku 5 lat nauczyłam się jeździć rowerem.
  51. Jestem nieśmiała niezależna.
  52. Uwielbiam piec różne ciasta.
  53. Nie palę się do gotowania.
  54. Nie piję i nie palę. Nigdy nie próbowałam ani tego ani tego.
  55. Lubię pod pijać mamie piwo ze szklanki.
  56. Czasem się buntuje i źle to wychodzi.
  57. Nigdy nie dostałam od rodziców.
  58. Wolałabym żeby mnie mama sprała niż siedziała i gadała. (Denerwujące to jest).
  59. Aktualnie posiadam z tatą 50 hektarów ziemi. 
  60. Chciałabym przejechać na stopa całą Europę skoczyć ze spadochronem i wejść na K2

5 komentarzy:

  1. nice, już.cię.luuubie ;* ; 33

    OdpowiedzUsuń
  2. Jetseśmy do seibie podobne;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesze się bardzo ^_^. Jeśli chcecie to jeszcze coś napisze o sobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmmmm... czuje, że Cie lubie, ale mam kilka pytań:) 1. Na co chora jest Twoja Mama (jeżeli nie chcesz nie odpowiadaj, wiem że stąpam po cienkim lodzie i nie chcę żebyś się na mnie obraziła, ale wiec że jestem strasznie ciekawska:) 2. Jakiego koloru masz oczy? 3. Jakim konkretnie lekarzem, pytam bo ja i przyjaciółka też chcemy być lekarzami, tyle, że ja patomorfologiem (jakby ktoś nie wiedział, to osoba "grzebiąca w trupach"), a ona ortopedą, specjalizacje różnią się o 180 st. więc liczę na konkrety:D
    Anonimowa dręczycielka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawaj będziemy pracować w jednym szpitalu :D. Tamten komentarz usunęła.

    OdpowiedzUsuń