środa, 8 sierpnia 2012

Witam :)

witam wszystkich :) nareszcie wróciłam. Skończyły się głupie żniwa z których jestem zadowolona bo muszę się pochwalić że schudłam 4kg ^^ sorki ale się strasznie ciesze. A więc jak mówiłam wróciłam. Postaram się napisać jakiś imagin w najbliższym czasie. Pytania z kim byście chciały go?? piszcie w komentarzach. Pisze z tym co ma najwięcej głosów. I drugie pytanie. Zauważyłam że wiele osób zaczyna pisać ciekawostki o sobie. Więc chciałybyście się dowiedzieć czegoś?? Odp oczywiście zostawiajcie w komentarzach :)     

7 komentarzy:

  1. Ciesze się z twojego szczęścia:) Imagin hmmm.. Może z Harrym? A co do ciekawostek, to czemu nie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok. Wiesz kocham twojego bloga. Czytam każdą część. Dodaj coś szybko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Imagin z Zaynem by się przydał, bo dawno nie było.
    A ja tak uwielbiam imaginy z nim. ;D
    Pozdrawiam. ;*
    @xoliwiaaax

    OdpowiedzUsuń
  4. zayn zayn zayn :D albo Harry i Niall ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok będzie z zaynem :) i nawet bardzo się ciesze że z nim chcecie ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. harry lub zayn;) no i oczywiscie napisz cos o sb!

    OdpowiedzUsuń