wtorek, 3 lipca 2012

Niall ;)


Jak obiecałam mojej koleżance która jak ja lubi dręczyc ludzi pisze opowiadanie z Niallem. i jeśli się jej spodoba to jej ono z dedykacją dla niej


*Nienawidzę cie. Nie jesteś już moim ojcem. Nie chce cię już dłużej znać!!!! Wykrzyczałam ojcu to prosto w twarz ze łzami w oczach
*A czy ja nie mam prawa DO SZCZĘŚCIA?? Twoja matka jest w Londynie a ja mam być wiecznie sam??
*Nie!! Ale ona jest okropna nienawidze jej i ten małej suki która zawsze wchodzi mi w paradę!!
*Jak ty się wyrażasz gówniaro!!! Jak ci coś nie pasuje to jedź do matki!!
*A żebyś wiedział że pojadę. Zostałam tu ze względu na ciebie i przyjaciół ale ty mnie nie potrzebujesz!! A mama powiedziała że mogę przyjechać w każdej chwili i właśnie do niej jadę. Nie zobaczysz mnie nigdy więcej!!
Poszłam na górę do swojego pokoju nie słuchałam go więcej chodź coś się tam dar. Wyjęłam z szafy walizki i spakowałam wszystkie swoje rzeczy. Zarezerwowałam bilet na jutro rano. Była już 22:30 więc wzięłam szybki prysznic i poszłam spać lot miał być o 7.10 wstałam o 5 rano. Szybko wzięłam poranny prysznic potem ubrałam się zaczesałam w luźny kok zrobiłam makijaż w wyszłam z pokoju. Wszyscy jeszcze spali. Nie musiałam oglądać ich twarzy. Stanęłam w drzwiach. Ostatni raz spojrzałam na dom. Pożegnałam się z psem Larrym i ze łzami w oczach wyszłam z domu. Wsiadłam do taksówki i pojechałam na lotnisko. Dojechałam na miejsce zapłaciłam facetowi i poszłam na odprawę. Weszłam do samolotu i zajęłam miejsce obok okna. Poczekałam chwilę aż wystartujemy. Nałożyłam słuchawki. Ostatni raz spojrzałam przez okno. Po policzku spłynęły mi łzy. W jakim ja musze już być stanie skoro moja macocha i jej córka doprowadziły do tego że uciekam z kraju i lecę do mamy do Londynu. Kocham mamę i tatę ale już dłużej chyba bym nie wytrzymała w tym domu.
A teraz opowiem wam trochę o mnie i mojej rodzinie. Jestem jedynaczką z czego bardzo się cieszę. Moi rodzice rozwiedli się jak miałam 10 lat czyli 7 lat temu. Zostałam z ojcem tylko dlatego bo strasznie go kocham i potrzebował pomocy. Załam się po tym jak mama zażądała rozwodu. Kiedy miałam 15 lat znalazł sobie nową kobietę z dzieckiem. Magda bo tak ma na imię ta wariatka jest młodsza ode mnie o rok. Zawsze wchodzi mi w paradę. Wszystko zgania na mnie. moja macocha nienawidzi mnie zreszto ja jej też. Odkąd one się do nas wprowadziły nie umiałam się dogadać z ojcem. Wiecznie były kłótnie. W końcu nie wytrzymałam i są skutki wyjeżdżam do mamy. Moja mama jest kochana. Zastępuje mi czasem przyjaciółki. Często kontaktowałyśmy się rozmawiałyśmy przez skaypa. Jest menadżerką jakiegoś zespołu. Bardzo znanego ale wisi mi to jakiego. Mieszka z nimi w jednym domu. Nie znalazła sobie na szczęście żadnego faceta. Bo jak byłby taki jak moja macocha popełniłabym samobójstwo. Nie ma za dużo czasu ale dla mnie zawsze go znajdzie. Strasznie ją kocham a ona mnie.
Lot miną mi strasznie szybko. Wysiadłam z samolotu wzięłam torby i czekałam na mamę. Szybko odnalazłyśmy się w tłumie. Rzuciłam toboły na ziemię i wpadłam w jej ramiona. Rozpłakałam się jak dziecko.
*Mamo jak ja z a tobą tęskniłam. Nawet nie wiesz jak bardzo. Kocham cię.
*Skarbie ja też za tobą strasznie tęskniłam. A teraz puść mnie i jedziemy do domu. Tom weź jej walizki i jedziemy
*Mamo ty masz szofera??
*Tak. A co sama będę jeździć po tym zatłoczonym zadupiu??
Zaśmiałyśmy się i wsiadłyśmy do auta. Szybko dojechaliśmy do jej wili. Byłam zaszokowana moim nowym domem. Musiała dobrze zarabiać na tym zespole. Ale mniejsza z tym. Wysiedliśmy z samochodu. Tom zabrał walizki i wniósł je do domu. Mama krzyknęła w drzwiach:
*Chłopaki już jesteśmy. Chodź pewnie siedzą w pokoju i grają w Fife. Zachowują się jak dzieci.
Weszłyśmy do dużego salonu. Mama nie myliła się. Chłopaki grali w coś. Zachowywali się naprawdę jak dzieci.
*Dobra koniec gry. Poznajcie moją córkę to Korale. Karola to jest Liam Zayn Harry Louis i nasz kochany Irlandczyk Niall.
*Miło was poznać.
*Witamy cię w naszych skromnych progach.
*Bardzo skromne nie ma co- zaśmialiśmy się wszyscy.
                   
dziękuje wszystkim za komentarze i proszę o więcej aż miło czytac je. Mam nadzieje że spodoba się wam to
 

          

                                                   
.

6 komentarzy:

  1. Zapowiada się super :) czekam na następną ?xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie się zapowiada. !! ;* Czekam na następną częsć. ! XD. :d

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne ^^
    zapraszam do mnie ;) http://onedirectionclaudiastylinson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak będzie 10 komentarzy to dodam kolejną część

    OdpowiedzUsuń
  5. FAAJNYY ! CZEKAM NA KOLEJNĄ CZĘŚĆ ;PP


    ZAPRASZAM DO MNIE ----> http://zawszespokooo.blogspot.com/2012/07/kolejny-imagin-z-zaynem-specjalnie-dla.html :)) X

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Ci koleżanko, która jak ja lubi dręczyć ludzi;) Jest super i zapowiada się świetnie:) Mam nadzieję, że przeczytasz ten komentarz i sory, że nie dodałam go wcześniej, ale nie udało mi się obejść szlabanu na komputer...:)

    OdpowiedzUsuń