niedziela, 27 maja 2012

WIADOMOŚCI

1. Dziękuję że we mnie wierzycie i mówicie że umiem pisać.
2. Przepraszam że nic nie dodałam wczoraj nic ale kara jeszcze nie minęła dopiero jutro rano i tata się dar na mnie.
3. Nie wiem kiedy coś dodam bo teraz zostałam sama z tatą bo mama pojechała do szpitala i teraz wszystkie obowiązki przeszły na mnie bo moje rodzeństwo nie mieszka ze mną bo mają swoje życie a z moim tatem teraz trudno będzie.
4.Brak wolnego czasu ;(
A więc przepraszam jeśli w ciągu od 2 do 4 dni nic się nie pojawi. A nie jest mi łatwo.
I WIECIE CO BRAKOWAŁO MI WAS I WASZYCH KOMENTARZY :)

3 komentarze:

  1. a co sie stalo twojej mamie? pozdrow ja ode mnie;) i trzymaj sie tam jestem z toba;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ukrywam jest chora i jest mi ciężko ale trzymam się i próbuję się nie załamywac chciaż nie jest łatwo bo jest bardzo chora ale napewno z tego wyjdzie ja w to wierze i cała moja rodzina. I dziękuję kochana jesteś. I moja kara minęła więc postaram się coś dodac ale nie obiecuję. I nie gniewajcie się na mnie za to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj sie. Dasz rade jestes silna. Jestem z Toba. :) X

      Usuń