czwartek, 31 maja 2012

;(

Witam wszystkich. Mam smutne wieści. na jakiś czas postanawiam zawiesić bloga. Nie wyrabiam się już. Jest już czerwiec zaraz koniec roku trzeba poprawiać oceny. Do tego teraz mam projekt. Muszę uczyć się do bierzmowania latać codziennie do kościoła i do tego pisać na blogu chociaż to sprawia mi przyjemność. Ale po prostu brak mi czasu. Więc przepraszam i nie gniewajcie się na mnie za to.I obiecuje że jak wystawią mi oceny albo poprawie od razu ruszam z kopyta i dodam nowe imaginy. I panno X bądź pewna że napisze imaginy na 30 czerwca :**. Jak obiecałam a słowa dotrzymam. I jaram się jak suche siano bo mam już 10 316 wejść na bloga. Sory że się chwale ale jestem mega szczęśliwa z tego powodu i wiem że pewnie to mało ale dla mnie to wielki wyczyn. :)   I tak jestem GŁUPIĄ KROWĄ. Tak właśnie ujęła mnie moja przyjaciółka za co jej bardzo dziękuję :* Alex kocham twoje wymysły na moją osobę. :D

I zapraszam was na bloga mojej przyjaciółki. Warto bo ma talent a uważa inaczej debil jeden
http://www.facebook.com/pages/One-Direction-Imaginy-/323794344348764
 

4 komentarze:

  1. Spoko, ja się nie gniewam. Dziękuję, że dotrzymasz słowa. I ja też muszę poprawić oceny, ale u mnie szkoła kończy się7 lipca...więc też mało czasu!! AA! Tylko błagam wejdźna bloga i przeczytaj co dla ciebie napisałam :)-X

    OdpowiedzUsuń
  2. boskie ;) wrocilam z wycieczki i jaki pierwszy blog przeczytalam?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest mi strasznie miło z tego powodu:)

    OdpowiedzUsuń