poniedziałek, 28 maja 2012

Z Niallem




Wiecie co mam imagina mojej przyjaciółki która pisze takie rzeczy a nie chce mieć swojego bloga a co najgorsze to  nie chciała ze mną go prowadzić. Ale ja namawiać nikogo nie będę. A ten imagin latał po całej szkole a ja musiałam biegać za kolegą i rzucać się na niego aby go odzyskać J wiem że przynudzam a więc macie. No a ja go muszę trochę udoskonalić. Więc Agatka nie gniewaj się na mnie i mnie nie zabij w szkole ;**

Był słoneczny i gorący dzień. Chciałam wyjść na spacer ze swoją przyjaciółką ale jej się nie chciało iść. Więc została z naszym kotem Larrym. Ja ubrałam się w białe rurki zieloną bluzkę polo zielone Nike włosy zostały rozpuszczone. Wyszłam. Poszłam nad rzeczkę. Usiadłam na ławce i zamknęłam oczy. W końcu ktoś zasłonił mi światło. Otworzyłam oczy. Przede mną stał blondyn z dzieckiem na ręku
*Mogę się dosiąść??
*Tak jasne siadaj.
Zaczęliśmy rozmawiać. Chłopak nie przedstawił się ale powiedział jak ma na imię jego kuzyn. Kaiden. Mały zaczął płakać i zaprosiłam ich do siebie. Mojej przyjaciółki nie było.(Kilka dni temu poznała jakiegoś chłopaka ale nie chciała powiedzieć jakiego).Opamiętałam się i w końcu zapytałam
*W ogóle to jak ty masz na imię??
*Ja jestem Niall.
*Ładne imię. Mój idol z 1D ma tak na imię.
*Serio?? A wiesz że to ja jestem Niall Horan .
*Co?!! Naprawdę?? Przepraszam że cię nie poznałam.
*Nie szkodzi.
Speszyłam się trochę i poszłam do kuchni zrobić obiad. Niall i Kaiden byli zadowoleni. Zjedliśmy obiad. Kaiden usnął a my mieliśmy czas dla siebie. Rozmawialiśmy i piliśmy kawę. Czułam jak zaczynam się w nim zakochiwać. Odchodząc pocałował mnie w policzek i dał swój nr. Kaiden chyba mnie polubił a ja jego. Kiedy moja przyjaciółka wróciła do domu to opowiedziała mi że Niall był mną zachwycony. I tak oto wydało się że jest z Harrym Stylesem. Harry zakochał się w niej od pierwszego spojrzenia ale nie chciał jej krzywdzić i dopiero niedawno zostali parą. Ja spotykam się nadal z Niallem. Coraz  częściej się spotykamy. Ostatnio byliśmy na meczu piłkarskim. I w czasie przerwy Niall przy wszystkich poprosił mnie o chodzenie no i się zgodziłam    
             

2 komentarze:

  1. Zarypisty < 33
    Kocham twoje imaginy . :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się poddaję(chodzi o imaginy)!!!!

    OdpowiedzUsuń