niedziela, 20 maja 2012

A więc teraz z Zaynem

Dla dziewczyny która podpisuje się Ana :)

I z góry przepraszam za to że jest denny

Był piękny i słoneczny dzień. Uwielbiałam takie dni w Londynie. Postanowiłam wybrać się na spacer. Chciałam zwiedzić całe miasto. Chociaż mieszkam tu dwa lata to jeszcze nie znam go dobrze. Chodziłam sobie każdą możliwą uliczką. Weszłam do parku. Szłam zamyślona i... wtedy wpadłam na cudownego chłopaka. Był Mulatem. Ciemne włosy piękne piwne oczy i ten zabójczy uśmiech.
*Nic ci nie jest??
Zapytał i wyszczerzył swoje ząbki pomagając mi wstać z ziemi.
*Nie przepraszam to moja wina powinnam patrzeć pod nogi.
*Nic się nie stało.
On dalej się uśmiechał. Przypominał mi mojego idola Zayna Malika.
*Czemu ciągle się śmiejesz?? Coś ze mną nie tak??
*Nie wszystko jest w najlepszym porządku. Po prostu pięknie wyglądasz taka przestraszona i zdezorientowana. A tak po za tym to jestem Zayn a ty piękna??
*Ja jestem [T.I]. miło cię poznać.
*Mi również. Co tak piękna dziewczyna jak ty robi sama w parku??
*Postanowiłam wybrać się na spacer i zwiedzić miasto.
*A czy mogę ci potowarzyszyć i pokazać miasto??
*Oczywiście że tak. Będzie mi bardzo przyjemnie. A nie masz żadnych obowiązków??
*Nie. Gdybym miał to bym tu był?? Chyba raczej nie.
Uśmiechną się wziął mnie za rękę i poszliśmy zwiedzać. Najpierw poszliśmy pod Big Ben tam zrobiliśmy sobie parę zdjęć. A potem nie pamiętam gdzie byliśmy ale było cudownie. Na sam koniec poszliśmy nad Tamizę. Lubiłam tu przychodzić. Stałam na poręczy mostu i rozkładałam ręce. Mulat przestraszył się trochę i mnie stamtąd zdjął. Stałam tyłem do niego i patrzyłam w dal. Stałam w zamyśleniu. Boże jak to było by pięknie być z tym przystojniakiem. I w tej chwili moje marzenia powoli zaczęły się spełniać. Tak jakby czytał w moich myślach. Zayn objął mnie w pasie. Poczułam przyjemne dreszcze. Jego głowa powędrowała na moje ramie. Moje dłonie spoczywały teraz na jego dłoniach. Utonęłam w zapachu jego perfum. Były naprawdę piękne.
*Pięknie tu.
*Tak. Ale ja widzę a raczej mam w objęciach coś piękniejszego.
W tym momencie zawstydziłam się i rumieńce wyskoczyły mi na policzki. Uśmiechnęłam się lekko. Byłam w szoku. Ja taka szara myszka w dodatku brzydka podobam się cudowi świata. To jest niemożliwe.
*Wiesz może to dziwne ale podobasz mi się. Nawet bardzo. Jesteś pierwszą dziewczyną której to mówię. Nie poznałem jeszcze nikogo z kim tak dobrze spędza mi się czas. I masz bardzo wygodne ramię.
*Dziękuje. Wiesz nie wiem co mam odpowiedzieć ale czy wystarczy ci to??
I wtedy pierwszy raz go pocałowałam. Byłam w szoku bo odwzajemnił mój pocałunek. Miał tak delikatne usta że odpłynęłam w nich. W tamtym momencie chciałam aby ta chwila trwała wiecznie. Po dłuższym czasie oderwałam się od niego.
*Tak taka odpowiedź w zupełności mi wystarczy.
*Chłodno się robi muszę już wracać.
Miałam już odchodzić kiedy Zayn złapał mnie za rękę i przyciągną do siebie.
*Nie. Nigdzie nie uciekniesz ode mnie.
Mówiąc to dał mi swoją bejsbolówkę. Pachniała przecudnie.
*Dziękuję ale teraz tobie będzie zimno.
*Nie przejmuj się mną.
*jak zachorujesz to twoi fani i koledzy nie wybaczą mi tego.
*Przestań. To gdzie teraz idziemy?? Może do kina??
*Nie obraź się ale nie mam ochoty. To teraz ja. Zapraszam cię do mnie na ciepłą herbatę i film na DVD??
*No dobrze.
Zayn objął mnie i ruszyliśmy w stronę mojego domu. Po 30 min spacerem byliśmy na miejscu. Zrobiłam gorącą herbatę i włączyliśmy film. Siadłam na kanapie a Mulat przysiadł się do mnie. Objął mnie i zaczęliśmy oglądać. Byłam zmęczona i zasnęłam A Zayn razem ze mną. Obudziłam się następnego dnia na kanapie. Mulata przy mnie nie było. Robił śniadanie. Pięknie pachniało. Poszłam do niego. Śniadanie już czekało.
*[T.I] NIE odwlekajmy tego dłużej. Prawda jest taka że cię kocham i pragnę abyśmy byli razem.
*Oczywiście. Ja też tego pragnę. I zgadzam się na to. Ja ciebie też kocham.
Jesteśmy parą już dobre 1.5 roku. Ostatnio Zayn zabrał mnie w miejsce naszego pierwszego pocałunku i tam mi się oświadczył. A za 4 miesiące zostanę panią Malik

1 komentarz:

  1. mi sie podoba;) az usmiech wykryl sie na mojej twarzy;) wiesz mogla bys robic czesciej zaynem? dla mnie ;0 nie ale tak serio jestes boskaaa;)

    OdpowiedzUsuń