niedziela, 6 maja 2012

Taki nudny o Zaynie

Ten imagin jest z dedykacją dla Toffi J. Dziękuje że podtrzymujesz mnie na duchu i czytasz moje wypociny.


Chodzisz z Zaynem. Dzisiaj właśnie mija rok odkąd spotykacie się. Z tego powodu Zayn zaprosił cię na romantyczną kolacje. Specjalnie na tą okazje ubrałaś ulubioną bieliznę od Zayna obcisłą niebieską sukienkę  czarne szpilki a w rękę wzięłaś małą torebkę. Wcześniej byłaś u fryzjera który zrobił ci super koka i u kosmetyczki. Byliście umówieni na 19 w waszej ulubionej restauracji. Była już 18 więc musiałaś już wyjść bo miałaś kawałek drogi do przejścia a nie chciałaś jechać autobusem. Szłaś parkiem. Ludzi robiło się coraz mniej. Nie lubiłaś tego. Bałaś się trochę psychofanek Zayna które coraz częściej wysyłały ci listy z pogróżkami i  wyzywały cie na tt i fb. Zamyśliłaś się. Nagle ktoś podjechał samochodem nie wiedziałaś co się dzieje. Od tyłu zarzucili ci na głowę worek. Poczułaś że zabierają cię do samochodu. Próbowałaś krzyczeć ale ręką trzymali ci usta. W samochodzie zdjęli ci tą szmate z oczu i zakleili taśmą usta. Na głowach  mieli kominiarki. Nie mogłaś zobaczyć kto to jest. Na początku pomyślałaś że to chłopaki zrobili wam głupi żart. Jednak usłyszałaś damski głos.
*Poszukaj jej torebki mam nadzieję że nie wypadła po drodze.
*Jest mam ją.
*To dobrze.
Jechaliście jakieś 15 min. Zawiązali ci oczy jakąś chustką żebyś nie widziała drogi. Wysiedliście z samochodu. Weszliście do jakiegoś pomieszczenia. Posadziły cię na krześle i przywiązały. Zdjęli ci chustkę z oczu i oderwali taśmę z ust. Ty zaczęłaś krzyczeć
*Kim wy jesteście i dokąd mnie przywieźliście!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????? Wypuście mnie!!!!!
*Dostałaś w twarz *Zamknij się kurwa i posłuchaj mnie. Jest już po 19 byłaś umówiona z boskim Zaynem. Teraz zadzwonisz do niego i powiesz że nie przyjdziesz bo jesteś ze swoim byłym i wolisz się z nim pierdolić niż siedzieć z nim.
*Nigdy tego nie powiem zapomnij o tym.
*Jesteś tego pewna???
*Tak na 100%.
*Więc jeśli tego nie powiesz to twój przyjaciel Niall pożałuje tego *wchodzi związany Niall.
*Boże Niall nic Ci nie jest????? Dlaczego go porwałyście przecież macie mnie. Wypuście go on nic nie zawinił.
*Nie blądasek zostaje z nami a ty masz zadzwonić do Zayna i powiedzieć to co ci kazałam
*[T.I] nie rób tego one mi nic nie zrobią!!!
*Nie Niall jesteś zbyt ważny dla nas wszystkich. Wszystko się ułoży zobaczysz. Daj mój telefon.
*Masz. *Dała ci go jakaś psychicznie chora
Wybrałaś numer do Zayna i za łzami w oczach dzwonisz
*Hej skarbie gdzie ty jesteś czekam na Ciebie już od godziny
*Cześć nie czekaj na mnie bo ja nie przyjdę. Spotkałam po drodze Kubę i jestem teraz u niego i właśnie pieprzymy się.
*Co ty mówisz???!!!!!!!!!! Jak mogłaś mi to zrobić????? Nie nawiedze cię rozumiesz to koniec.
Rozłączył się. Siedziałaś i płakałaś. Niall także. Nie mógł uwierzyć że to zrobiłaś.
*Nie płacz suko. Nie jesteś jego warta. Teraz będzie szczęśliwy ze mną. Hahahahahahaha
*Nawet nie zbliżaj się do niego rozumiesz!!!!!!!!!!! Bo ci wydrapie oczy.
*Spierdalaj nic mi nie zrobisz. Chodźcie dziewczyny przyjdziemy tu jutro nakarmić Nialla.
Wyszły zostawiły twój telefon na jakiejś półce.
*[T.I] i co my teraz zrobimy??
*Niall nie martw się coś wymyśle. Teraz boję się o Zayna. Może sobie coś zrobić. Minęła jakaś godzina. Próbowałaś się rozwiązać nagle zadzwonił telefon. Dzwonił i dzwonił a ty szarpałaś się. W końcu wyswobodziłaś jedną rękę a potem drugą. Odwiązałaś biednego Nialla. Złapałaś szybko telefon i próbowałaś do dzwoniec się do Zayna ale on nie odbierał i włączała się poczta. Niall poszedł zobaczyć czy drzwi są otwarte.
*Zamknęły je i co my teraz zrobimy???
*Spokojnie Niall. Masz swój telefon??
*Tak. Więc próbuj do dzwonić się do Zayna ja dzwonie do Liama.
Szybko wybrałaś nr do niego jeden sygnał drugi trzeci
*Halo [T.I] co ty najlepszego zrobiłaś???? Nie chce cie znać on nie widział poza tobą świata
*Liam wiem przepraszam wszystko ci wyjaśnię
*Nie nie ma co wyjaśniać zapomnij o nas
*Liam proszę nie rozłączaj się proszę potrzebujemy pomocy!!!!
*Zapomnij
*Ale Niall i ja...
*Co Niall co mu się stało
*Zostaliśmy porwani. Potrzebujemy pomocy. Drzwi są zamknięte został nam tylko telefon.
*Co??????!!!!!!!!! Gdzie jesteście?? Zaraz po was przyjedziemy.
*Nie wiem. W jakimś opuszczonym domku.
*W tym czasie wchodzi Zayn *Liam z kim ty znowu rozmawiasz????
*[T.I] dzwoni
*Co????!!!! Rozłącz się z nią
*Zayn nie ona i Niall zostali porwani
*Liam przestań my potrzebujemy pomocy. Pomóż nam proszę *płaczesz
*Dobra. Nie wyczerpuj baterii. Zaraz będziemy was szukać i zawiadomię policję
*Liam czekamy.
Rozłączyłaś się.
*Harry!!!!!!!!!!!
*Co????????!!!!!!!!!!!
*Chodź tu szybko musimy jechać
*Zayn * Mój skarb i Niall zostali porwani.
*O czym ty mówisz.
*Chłopaki nie marnujmy czasu jedźmy ich szukać. [T.I] mówiła że są w jakimś opuszczonym domku
*Wiem gdzie to jest * Powiedział Harry *Jedziemy
Szybko wsiedli do samochodu i ruszyli. Po 20 min byli na miejscu.
*Niall słyszałeś ktoś tu przyjechał. Weź tą pałę jak to one to je pobijemy i uciekniemy
*Dobrze.
Chłopki podeszli pod drzwi próbowali je otworzyć. Nie mogli więc wywarzyli je.
*Kochanie jesteś tu??
*Zayn to ty??
*Tak
*Niall jesteśmy uratowani
Wszyscy szybko wyszliście z tej ruiny i wsiedliście do samochodu. Zaczeliście z Niallem opowiadać całe zdarzenie.
*Zayn proszę wybacz mi *płaczesz *One zmusiły mnie żebym tak powiedziała
*Zayn ona mówi prawdę ja to słyszałem
*Skarbie wiem. Najważniejsze że nic wam nie jest. Kocham cię
*Ja ciebie też.
Pocałowaliście się. Dojechaliście do domu. Zasnęłaś w samochodzie mulat zaniósł cię na górę i położył obok Ciebie.


Kilka dni później
Złożyliście z Niallem zeznania. Psychicznie chore zostały złapane. Nie musiałaś się już bać Zayn był cały czas przy tobie. Zostaliście przeproszeni. Po tym zdarzeniu wróciłaś na trochę do Polski i załatwiłaś koncert w Polsce. Chłopaki pokochali kraj i nasze jedzenie

Troche nie wyszedł ale ważne że coś napisałam

4 komentarze:

  1. To jest mega :) jak ja czekałam na imaginy ^^ opłacało Sie czekać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ladnie to napisalas i szczerze powiem ze w oku zakrecila mi sie laz slicznie wiecej z Zaynem +

    OdpowiedzUsuń
  3. Superrrr . < 3 kocham cię za te imaginy. ;* może teraz dla odmiany +18 ?? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham ten imagin!

    OdpowiedzUsuń